tisdag 25 maj 2010

Populärkultur i verkligheten: Flight Of The Conchords, Cirkus 2010-05-24


Ibland kommer jag på mig själv att sitta med ett fånigt leende på läpparna. Som när jag blir kliad på ryggen. Eller när jag får äta hur mycket hawaii-pizza jag vill. När jag är på Six Flags Magic Mountain eller när jag köpt en ny Tosse Bark-singel. När jag suttit och pysslat med mitt hobbylim alldeles för länge eller när jag kollar på Hemma Värst. När jag umgås, badar, skriver, dansar och bygger pussel. När jag ger Doctor Robotnik på nöten eller läser Hemmets Journal.

Nu kan jag lägga till en sak till på den listan. När jag går på en föreställning på Cirkus och lyssnar på Flight Of The Conchords i två timmar och fyrtiofem minuter.


LIVSGLÄDJE-BAROMETERN: 80%

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar