onsdag 7 juli 2010

Idolbild: Utvikningspojken Björn Rickard "Ricky" Bruch


Jag köpte senaste numret av Romans här om dagen. Jag får väl erkänna att det utlovandet av ny utvikningspojke som fick mig att köpa den. Romantiska serier och horoskop har jag fått nog av, eller det har jag väl inte, men jag måste skriva det ibland för att mina macho-läsare inte ska börja tvivla på mig. Och för alla mina läsare som har minst 5000 poäng i genusvetenskap måste jag också beklaga mig över den beklagliga obejktifieringen av män som tidningen Romans håller på med. Och till Lena D vill jag skicka dagens ris för att du har klottrat på min nya tidning. Fy!

De enda som verkligen kommer bli nöjda nu är alla ni som kåtar upp er mer än normalt varje gång ni ser en hårig diskuskastare. Mina damer och medelålders tanter. Här har ni Ricky Bruch!


Så mycket pondus, sex appeal och hårväxt har aldrig förärats fyrfärgstryckets ädla konst tidigare. Tänk vad en skåne-flagga, en avbytarbänk och några dagliga tuggor anabola kan göra för mannen.

För er som mot förmodan inte känner till Ricky kommer här en liten faktaruta:


Och en bonusbild för er som verkligen inte kan få nog.


För er som aldrig tröttnar på Ricky, dvs alla kan jag rekommendera att köpa Kalle Linds bok Människor som gått till överdrift där karriären beskrivs både obejktivt och uttömmande!

LIVSGLÄDJE-BAROMETERN: 70%

1 kommentar: